Patří mezi ty nejúčinnější na trhu.
Je šetrná ke komoditě a bezúdržbová.
Výsledkem sušení je trvale vyšší jakost zrna, které má při požadované vlhkosti vyšší hmotnost, a tím i maximální hodnotu pro hospodáře.
Zemědělci vždy hledají nejefektivnější způsob pěstování svých plodin. Sledují pole až budou plodiny zralé. Čekají na nejlepší okamžik pro sklizeň, až bude obilí nejlepší kvality. Sklizeň je závod s časem. A jak dopadne, se dozvíte ve videu.
Naše sušička má kontinuální sušící systém využívající smíšeného proudění vzduchu. Ten rovnoměrně ohřívá i ochlazuje obilí při zachování nejvyšší kvality zrna.
To vše probíhá s minimálním množstvím paliva, a nejlepší je, že naše sušička se neucpává, jelikož nemá ŽÁDNÁ SÍTA! Jak přesně funguje smíšený proud vzduchu si můžete prohlédnout ve videu 3D animace.
Systém klapek rozděluje proudění ohřátého a studeného vzduchu, který zrní rovnoměrně zahřívá a chrání jej tak před poškozením přehřátím a následným prudkým ochlazením v chladící zóně (praskání zrn, snížení obsahu bílkovin a klíčivosti, snížení množství oleje z olejnin apod.)
je nejpoužívanější sušičkou obilí značky NECO v EU.
Příklad zapojení topné soustavy
Počet propanových stanic | 1 |
Počet skladovacích nádrží ve stanici | 4 ks (2ks) |
Celková skladovací kapacita | cca 8 400 kg (4 x 2 100 kg) |
Objem zásobníků ve stanici | cca 20 m³ |
Součástí dodávané technologie – sušičky obilí je zařízení zplyňující kapalný propan, proto není potřeba vybudovat výparníkovou stanici.
Plynovod začíná u hlavních uzávěrů za regulací tlaku plynu na nádržích a končí u sušičky obilí. Propojení se sušičkou se provádí pružně tlakovou hadicí.
Kapalný propan je skladován pod tlakem v nadzemních nádržích. Nádrže jsou válcové, tlakové, ocelové nádoby uložené nad zemí ve vodorovné poloze. Výbava nádrže je provedena v souladu s požadavky normy pro tlakové nádrže stabilní – ČSN 69 00 10. Každá nádrž je uložena na betonových základových patkách, případně na panelech. Kotvení nádrží v patkách či panelech je provedeno kotevními šrouby. Plnění nádrží je prováděno hadicí z autocisterny. Uzemnění nádrží a stáčecího místa je provedeno v souladu s ČSN 34 13 90 a ČSN 33 20 00 – 5 – 54